Właściciele restauracji, barów, kawiarni, stołówek oraz innych punktów gastronomicznych na świeżym powietrzu, wiedzą doskonale jak jest trudno utrzymać porządek i czystość w takich miejscach. Tym bardziej teraz, gdy oprócz porządku, trzeba także zwrócić uwagę na dezynfekcję określonych powierzchni. Jak to więc wszystko wygląda w praktyce? W jaki asortyment warto zainwestować, by mieć pewność, że ułatwi właścicielom codzienność? Na te oraz na wiele więcej innych pytań odpowiedzi znajdują się poniżej.
Czystość to podstawa
Bezapelacyjnie klient nie przyjdzie do miejsca, które jest brudne oraz w którym panuje bałagan. Dlatego też właściciele oraz pracownicy lokali starają się dbać o to, by w każdym miejscu, w którym serwowane są posiłki i napoje był naprawdę ład i porządek.
Inwestycja w odpowiednie środki do czyszczenia oraz w sprzęty ułatwiające sprzątanie to podstawa. Hurtownia środków do dezynfekcji to miejsce, które przyciąga wiele osób odpowiadających za zaopatrzenie w takie środki czystości wspomnianych wyżej miejsc. Wygodnie, za pomocą komputera lub smartfona można przejrzeć asortyment sklepu, dokładnie zapoznać się z opisem konkretnych produktów oraz z opiniami innych klientów na ich temat. Realizacja zamówienia jest niezwykle szybka, a towar zostaje dostarczony pod same drzwi lokalu.
Jakie artykuły warto wybrać?
By zadbać o porządek w miejscu,w którym serwowane są posiłki oraz maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii, warto zainwestować w artykuły jednorazowe. Producenci takiego asortymentu zadbali o to, by produkty jednorazowe, które z powodzeniem używa się w gastronomii były świetnej jakości, a ich design naprawdę nowoczesny. Dlatego też klienci hurtowni środków do dezynfekcji w kategorii "artykuły do gastronomii" mogą znaleźć sporo kubeczków jednorazowych, papierowe talerzyki, papierowe tacki na rozmaite dania na wynos, kubki do piwa w różnych rozmiarach, styropianowe kubki, które świetnie sprawdzają się do gorących napojów (np.: do kawy i herbaty), mieszadełka, kartoniki na kebab, jak również słomki do zimnych napojów. Ponadto, by utrzymać czystość w lokalu, warto zaopatrzyć się w jednorazowe ręczniki (idealne do sprzątania), w folię aluminiową oraz w jednorazowe pojemniki, które idealnie nadadzą się do przechowywania produktów spożywczych oraz już gotowych dań.
Po co kupować takie artykuły jednorazowe?
W związku z panującą pandemią, właścicielom lokali przybyło sporo obowiązków. Badanie temperatury klientom, dezynfekowanie stolików, siedzisz, a niekiedy i całych pomieszczeń sprawia, że pracownicy ledwo co wyrabiają się w swoich obowiązkach. Dlatego też inwestycja w tego rodzaju artykuły jednorazowe jest po prostu wygodna. Ogromnym plusem takich akcesoriów jest to, że po konsumpcji klient po prostu wyrzuca dane naczynia papierowe do śmietnika, tym samym kelnerzy nie muszą już zbierać naczyń po kliencie i wstawiać ich do zmywarki. Kontakt z klientem jest znacznie ograniczony, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa obydwu stron.